Klantenservice

Design stalen deuren bestellen bij Steel-Up®

Steel-Up® heeft een collectie met standaard stalen design deuren ontwikkeld, die online kunnen worden besteld. Deze handgemaakte deuren van staal en glas worden met veel zorg en aandacht gemaakt, wat een kwalitatief hoogwaardig product garandeert.

De standaard collectie omvat de meest voorkomende deurmaten in Nederland.

Bent u ook weg van onze stalen design binnendeuren? Met slechts één muisklik voegt u de deuren aan uw winkelwagentje toe. Als u klaar bent met winkelen klikt u op de knop ‘winkelmand bekijken’ of direct naar ‘doorgaan naar afrekenen’ om uw bestelling eenvoudig  afronden.

Bestellen

1. Registreren
Als u een bestelling bij Steel-Up® plaats rekent u standaard als gast af. U kunt er voor kiezen om een account aan te maken door deze optie aan te vinken. Als u een account aanmaakt blijven uw gegevens bewaard voor een volgende keer.

2. Klantgegevens/Factuuradres
Het factuuradres is standaard ingesteld als het verzendadres. Als het factuuradres afwijkt van het bezorgadres, kunt u op ‘wijzig gegevens’ klikken en uw gegevens aanpassen.

3. Betaling en verzending
Bij Steel-Up® kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. U kunt via iDEAL, creditcard (Mastercard, Maestro, VISA) Klarna of een overboeking betalen. De verschillende betaalmethoden worden onderaan de pagina toegelicht.

De factuur en communicatie verlopen altijd via het factuuradres en het bijbehorende e-mailadres. Aan de verzending wordt alleen de pakbon (zonder prijzen) toegevoegd (en dus niet de factuur). 

4. Overzicht van de bestelling/afronden
Heeft u alle voorgaande stappen doorlopen? Dan treft u in uw winkelmand een overzicht aan van de door u gekozen deuren en het aankoopbedrag. Als u op de knop ‘afrekenen’ klikt, gaat u naar de door de betaalomgeving en kunt u afrekenen middels de door u gekozen betaalmethode.

5. Problemen bij de bestelling?
Als u ergens in het bestelproces tegen een probleem aanloopt, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via ons telefoonnummer +31850640429 (op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Bezorging

Steel-Up® deuren worden bezorgd tot aan de eerste deur op de begane grond. De deuren worden in een houten bekisting afgeleverd. U dient zelf zorg te dragen voor verder transport.

Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen dagen bezorgd, mits het product op voorraad is. Het vervoersbedrijf waarmee wij samenwerken neemt met u contact op over het aflevermoment. Er is geen mogelijkheid om de deuren zelf te komen ophalen.

Onze deuren & panelen worden in een stevige houten bekisting verpakt. Het gekozen sluitsysteem wordt separaat meegeleverd in een kartonnen doos. De handleiding voor de montage kunt u op onze website downloaden. Indien u na levering besluit om af te zien van uw aankoop, dient u uw aankoop in dezelfde verpakking te retourneren.

Verzendkosten

Wij leveren onze deuren tot aan uw voordeur in heel Nederland. Wij  hanteren 2 tarieven voor  deze verzending: laag tarief van €95,- voor verzending  van 1 deur, hogere tarief van  €115,-voor verzending 2 deuren of meer. Deze tarieven worden vermeld bij Winkelmand-totalen.

Betaling

Bij Steel-Up® kunt u op de volgende manieren betalen:

iDEAL
Betaal uw bestelling in uw eigen vertrouwde omgeving van Internet Bankieren via iDEAL. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro
U kunt met de hierboven genoemde creditcards betalen door bij het afrekenen te kiezen voor de optie ‘creditcard’. Wij rekenen geen extra kosten voor deze betaalmethode.

Klarna
Met Klarna laat u de bestelling bezorgen voordat u betaalt.  Ben u tevreden? Top! Dan betaalt u met één klik op de knop. Wilt u toch een product terug sturen? Geen probleem. Met Klarna betaalt u alleen voor de producten die u werkelijk houdt.

Alle prijzen die worden getoond op onze website zijn inclusief de wettelijke 21% BTW.

Retourneren

U heeft het recht om tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden van uw aankoop af te zien. U dient zelf zorg te dragen voor het retourneren van de deur(en), de deuren dienen altijd in de originele verpakking te worden terug gezonden.

Wij vinden het prettig als u vooraf met ons contact opneemt, om ons hiervan op de hoogte te stellen. Na melding van de retour heeft u 14 dagen de tijd om de deuren retour te sturen. Na ontvangst van de deuren krijgt u het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten van retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Klachtenprocedure

Kwaliteit staat voorop bij Steel-Up®. Heeft u onverhoopt toch klachten? Dit kunt u bij onze Klantenservice melden:

Via het contactformulier
Via telefoonnummer: +31 (0)85 0640429

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht of heeft over onze dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail, post of telefonisch aan de klantenservice door te geven. Wij zullen uw klacht bekijken en zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, naar tevredenheid oplossen. Feedback geeft ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar Steel-Up® bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kwaliteitsgarantie

Steel-Up® belooft een jarenlange garantie op onze kwalitatief hoogwaardige design deuren. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn met uw deur, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen en zoeken wij naar een oplossing.

Wij leveren 10 jaar garantie op de constructie en 5 jaar op de sluitsystemen. Op glasbreuk of beschadigingen leveren wij geen garantie.